Dieta Dla Mężczyzn

Dieta 1500 kcal Dla Mężczyzn (Prosty I Skuteczny Plan)

By  | 

dieta 1500 kcal dla mężczyzn

Dieta 1500 kcal Dla Mężczyzn W Praktyce

Zgodnie z grafikiem pora na prezentację kolejnego planu żywieniowego.

Tym razem będzie to dieta 1500 kcal dla mężczyzn, która w pewnych przypadkach spełni swoje zdanie.

Jednak moim zdaniem dla większości panów taka ilość kalorii, to nadal mało, by w zdrowy sposób poprawić swój wygląd.

Pamiętaj! Większe obcięcie kalorii nie jest przepisem na szybsze zrzucenie brzucha, ponieważ ciało ma zwykły ogranicznik ilości spalanego w danym czasie tłuszczu.

Więcej na ten dający do myślenia temat napisałem tutaj.

Dodatkowo warto również rzucić okiem na dietę 1200 kcal, gdzie również poruszyłem temat zagrożeń płynących z ostrego cięcia kalorii.

Jeśli mimo wszystko zdecydujesz się na ten typ diety, to zakładam, że wiesz, co robisz i nic mi do tego.

Ja po prostu robię swoje i prezentuję jadłospis dostarczający około 1500 kcal.

Dieta 1500 kcal Dla Mężczyzn:

Posiłek I

  • jogurt grecki 400 g – 400 kcal
  • banan – 120 kcal (zmiksuj z jogurtem i kakao lub cynamonem)
  • łyżka oliwy z oliwek – 80 kcal

Taki posiłek daje około 600 kalorii.

Posiłek II

  • smażona pierś z kurczaka 160 g – 380 kcal
  • ziemniaki pieczone 150 g – 140 kcal
  • warzywa – niewielka ilość kalorii

Kolejny posiłek dostarcza jakieś 520 kalorii.

Posiłek III

  • jaja na miękko 2 szt. – 150 kcal
  • masło 10 g – 70 kcal
  • chleb razowy 2 kromki – 150 kcal

Ostatni posiłek dostarcza 370 kalorii.

W sumie wszystkie posiłki dają w przybliżeniu 1500 kalorii.

Chciałbym dodatkowo wyjaśnić kilka spraw.

Kurczaka podaję jako przykład, bo to uniwersalne mięso. Jednak śmiało możesz dla odmiany użyć wołowiny, schabu, indyka, ryby czy karkówki.

Jeśli chodzi o chleb, to ja osobiście staram się ograniczać ten składnik diety, ale wiem, że mnóstwo osób nie może bez niego żyć, więc zdecydowałem się użyć go w przykładzie.

Teraz przestroga, którą będę powtarzał w każdym planie żywieniowym.

Nie próbuj liczyć każdego grama i każdej kalorii w swojej diecie, bo oszalejesz.

Spalanie tłuszczu czy budowanie mięśni to procesy wolne.

Jeśli raz zjesz więcej, a raz mniej, to nie będzie miało wielkiego wpływu na Twoje efekty lub ich brak.

Po prostu musisz nauczyć się, jak mniej więcej rozmiar jakiegoś pokarmu przekłada się na kalorie i gramaturę.

Jak ja to robię bez komplikowania sobie życia możesz dowiedzieć się z kursu „Ostateczny Pogromca Tłuszczu„.

Na koniec powiem, że powyższy plan był tworzony z myślą ludziach, którzy chcą oprzeć swoją dietę głównie na naturalnej żywności.

Jednak nie zrozum, że jest to jedyny sposób na poprawę sylwetki.

Cel ten można również osiągnąć bez rezygnacji z ulubionych potraw i tego również uczę w kursie „Ostateczny Pogromca Tłuszczu”.

PS. Nie sugeruję, że masz zacząć stosować dietę typu „jedz co chcesz”. Jeśli nie wiesz, jak z głową podejść do tego tematu, to prawdopodobnie zrobisz sobie tylko krzywdę.

(NOTKA: Zastanawiasz się, jakie produkty powinieneś wybierać, by palić tłuszcz i budować mięśnie? Pobierz moją gotową listę zakupów. Przestań rozmyślać i zacznij działać! Pobierz Tutaj )

dieta dla mężczyzn

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *