Dieta Dla Mężczyzn

Dieta 1800 kcal Dla Mężczyzn (Prosty I Skuteczny Plan)

By  | 

dieta 1800 kcal dla mężczyzn

Dieta 1800 kcal Dla Mężczyzn W Praktyce

Kontynuując cykl na temat przykładowych diet prezentuję kolejny obiecany jadłospis.

Dziś na moim celowniku jest dieta 1800 kcal dla mężczyzn, która u większości mężczyzn będzie idealnym celem w przypadku chęci pozbycia się brzucha.

Dzienna dawka 1800 kalorii spokojnie pozwala zjeść 3 porządne posiłki.

Dlatego raczej nie musisz się bać o to, że złapie Cię poczucie głodu, które zmusi do sięgania po jakieś śmieciowe przekąski.

Mam nadzieję, że na tym etapie już wiesz, iż duże obcięcie kalorii nie przyniesie Ci szybszych efektów.

W razie potrzebny odsyłam do poprzednich wpisów z tej serii.

Ja z kolei lecę z tematem i bez zbędnego przedłużania podaję przykład.

Dieta 1800 kcal Dla Mężczyzn:

Posiłek I

  • kefir 400 g – 170 kcal
  • płatki jaglane 100 g – 370 kcal (zmiksuj z kefirem, kakao i skórką pomarańczową)
  • łyżka oliwy z oliwek – 80 kcal

Taki posiłek daje około 620 kalorii.

Posiłek II

  • smażona pierś z kurczaka 160 g – 380 kcal
  • ziemniaki gotowane 160 g – 120 kcal
  • masło 10 g – 70 kcal (dodaj do ciepłych ziemniaków)
  • warzywa – niewielka ilość kalorii

Kolejny posiłek dostarcza jakieś 570 kalorii.

Posiłek III

  • ryż brązowy 100 g – 320 kcal
  • serek wiejski 200 g – 200 kcal
  • łyżka miodu – 80 kcal
  • cynamon – zmiksuj/wymieszaj wymienione składniki

Ostatni posiłek dostarcza 600 kalorii.

Po podsumowaniu otrzymujemy w przybliżeniu 1800 kalorii.

Jak zawsze dodam kilka słów komentarza.

Kurczaka podaję jako przykład, bo to uniwersalne mięso. Jednak śmiało możesz dla odmiany użyć wołowiny, schabu, indyka, ryby czy karkówki.

Jeśli chodzi o serek wiejski, ja osobiście go nie jadam (sera białego też).

Jednak jest to mój prywatny wybór i nie zamierzam go nikomu narzucać, więc postanowiłem użyć ten produkt w przykładzie.

Zamiast miodu i cynamonu możesz oczywiście użyć czegoś innego np. ulubionych owoców.

Podana waga produktów jest wagą po obróbce cieplnej. Wyjątkiem jest tutaj ryż, gdzie podawałem ilość przed gotowaniem.

Teraz przestroga, którą będę powtarzał w każdym planie żywieniowym.

Nie próbuj liczyć każdego grama i każdej kalorii w swojej diecie, bo oszalejesz.

Spalanie tłuszczu czy budowanie mięśni to procesy wolne.

Jeśli raz zjesz więcej, a raz mniej, to nie będzie miało wielkiego wpływu na Twoje efekty lub ich brak.

Po prostu musisz nauczyć się, jak mniej więcej rozmiar jakiegoś pokarmu przekłada się na kalorie i gramaturę.

Jak ja to robię bez komplikowania sobie życia możesz dowiedzieć się z kursu „Ostateczny Pogromca Tłuszczu„.

Na koniec powiem, że powyższy plan był tworzony z myślą ludziach, którzy chcą oprzeć swoją dietę głównie na naturalnej żywności.

Jednak nie zrozum, że jest to jedyny sposób na poprawę sylwetki.

Cel ten można również osiągnąć bez rezygnacji z ulubionych potraw i tego również uczę w kursie „Ostateczny Pogromca Tłuszczu”.

PS. Nie sugeruję, że masz zacząć stosować dietę typu „jedz co chcesz”. Jeśli nie wiesz, jak z głową podejść do tego tematu, to prawdopodobnie zrobisz sobie tylko krzywdę.

(NOTKA: Zastanawiasz się, jakie produkty powinieneś wybierać, by palić tłuszcz i budować mięśnie? Pobierz moją gotową listę zakupów. Przestań rozmyślać i zacznij działać! Pobierz Tutaj )

dieta dla mężczyzn

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *