Dieta Dla Mężczyzn

Jak Zwiększyć Efekty Diety (Drastycznie)

By  | 

jak zwiększyć efekty diety

1 Prosta Metoda Na Zwiększenie Efektów Każdej Diety

Jesteś na diecie już jakiś czas i teraz zastanawiasz się jak szybciej zobaczyć jej efekty? Jeśli tak, to ten wpis jest dla Ciebie obowiązkowy.

Dziś powiem Ci o pewnym czynniku, który posiada niezwykłą zdolność przyspieszenia efektów diety poprzez wysyłanie do ciała sygnałów o tym, w jaki sposób ma się rozwijać.

Mogą to być sygnały spalania tłuszczu, budowania mięśni oraz zwiększania siły. Jednak musisz być czujny, ponieważ mogą to być również sygnały do gromadzenia tłuszczu i palenia mięśni.

Wszystko zależy tylko i wyłącznie od Twojej woli!

Domyślasz się już, o jaki czynnik chodzi?

Oczywiście o aktywność fizyczną.

UWAGA

Jeśli właśnie pojawiła się w Tobie chęć zamknięcia tego poradnika, zwalcz ją i przeczytaj ten tekst do końca.

Zrób to nie dla mnie, ale dla swojego ciała.

Widzisz, niby każdy wie, że aktywność fizyczna to długa lista korzyści dla ciała i umysłu, ale jakoś ten ważny element życia jest bardzo często pomijany.

Dlaczego w tak się dzieje?

Moim zdaniem wszystko sprowadza się do trzech głównych „braków”:

  • braku czasu
  • braku dostępu do siłowni
  • braku dobrego powodu, by ćwiczyć.

Dziś postaram się dać Ci te wszystkie rzeczy. Także jedziemy.

Dlaczego Miałbyś Rozpocząć Treningi

Po pierwsze jak już pisałem aktywność fizyczna doskonale wie jak zwiększyć efekty diety.

Jeśli postanowiłeś poprawić swoją dietę, to musisz wiedzieć, że ten jeden czynnik ZNACZNIE przyspieszy usuwanie zbędnych kilogramów oraz powrót do świetnej formy.

Odpowiedni trening sprawi również, że w Twoim ciele będzie pływać więcej męskich hormonów. Jednak musisz tutaj uważać, ponieważ nieodpowiedni typ treningu spowoduje coś wręcz odwrotnego, czyli obniży poziom testosteronu.

Przykładem są tutaj długie treningi cardio jak biegi, które wręcz wzmagają produkcję hormonów obniżających testosteron, a do tego nie dają ciału powodów, żeby budować lub nawet zachować dotychczasową ilość mięśni.

Oczywiście trening fizyczny to znacznie więcej korzyści, niż tylko możliwość palenia tłuszczu i budowania mięśni.

Zdrowa porcja aktywności fizycznej poprawi także Twoje zdrowie, zwiększy poziom energii oraz pewność siebie, a nawet wpłynie na umysł.

Oto kilka rzeczy, jakie aktywność fizyczna zrobi dla Twojego charakteru:

  • nauczysz się systematyczności,
  • dbania o to, czym się żywisz,
  • dążenia do wyznaczonego celu,
  • działania wtedy, gdy trzeba, a nie tylko, gdy się chce,
  • zrozumiesz również, że rezultaty nie przychodzą z dnia na dzień, a do celu dochodzi się małymi regularnymi krokami.

Nie wmówisz mi, że powyższe korzyści są zbędne. Dzięki nim wzniesiesz swoje życie o kilka poziomów wyżej! Dlatego bardzo gorąco zachęcam Cię do podjęcia jakiejś formy aktywności fizycznej.

Oczywiście nie mówię, żebyś od razu leciał na siłownię, gdyż nie ma takiej potrzeby. Co ciekawe w wielu przypadkach siłownia bywa wrogiem sukcesu.

Czy Siłownia Jest Twoim Wrogiem?

Moim zdaniem z „chodzeniem” na siłownię wiążę się jeden istotny problem. Otóż stwarza ona wiele wymówek.

  • Nikogo tam nie znam.
  • Wstydzę się iść na siłownie.
  • Nie mam pieniędzy na karnet.
  • Zawsze jest tam mnóstwo ludzi.
  • Nie wiem, co powinienem robić.
  • Pada deszcz, a pies pogryzł moje ubrania.
  • Mam daleko i zabierze mi ona dużo czasu.

Jak widzisz lista nie jest mała i bez problemu każdy znajdzie powód, by zrezygnować z tej formy aktywności fizycznej.

Teraz spójrz na wszystko z drugiej strony.

Gdybyś wiedział jak wykonać w domowym zaciszu trening bez sprzętu, który nie zabierze Ci wiele cennego czasu (trzy razy w tygodniu po pół godziny spokojnie wystarczy), to naprawdę musiałbyś się nieźle wysilić, żeby znaleźć jakąś sensowną wymówkę.

Powiem Ci, że takie podejście sprawdza się u mnie i moich czytelników wręcz doskonale.

Osobiście od kilku lat nie byłem na siłowni. Nie mam w domu sztangi czy hantli i nawet nie biegam, bo po prostu tego nie lubię.

Moja siłownia składa się ze skakanki, drążka do podciągania oraz kawałka ściany. Do tego nigdy nie musiałem opuszczać swojego mieszkania, by wykonać pełnowartościowy trening!

Więcej informacji na temat konkretnych treningów na pewno zamieszczę w niedalekiej przyszłości.

Dziś chcę Cię po prostu zachęcić do rozpoczęcia jakiegokolwiek domowego treningu. Informacji w internecie na ten temat nie brakuje, więc szybko coś znajdziesz.

Do dzieła!

 

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *