Jak Schudnąć

Jedzenie Spalające Tłuszcz (Rzeczywistość Czy Fantazja)

By  | 

jedzenie spalające tłuszcz

Czy Istnieje Jedzenie Spalające Tłuszcz?

Chyba każda osoba przeczesująca sieć w poszukiwaniu informacji na temat odchudzania, prędzej czy później trafi na artykuł w stylu: „jedzenie spalające tłuszcz”.

Powyższe stwierdzenie bez wątpienia wygląda kusząco i skutecznie przyciąga uwagę wszystkich otyłych osób.

Jednak czy jest prawdziwe?

Tego oraz kilku innych rzeczy dowiesz się już za chwilę.

Najważniejsza Zasada Odchudzania

Zacznę od przedstawienia fundamentalnej zasady eliminacji tkanki tłuszczowej.

Chcesz schudnąć? Musisz dostarczyć sobie mniej energii, niż zużywasz.

Tylko w ten sposób możesz stworzyć warunki, w których ciało sięgnie po tłuszczowe zapasy.

Przypuszczam, że komuś może nie podobać się moje „prostackie” podejście, ale wszystkich nie jestem w stanie zadowolić i nie jest to moim celem.

Rzecz jasna zdaję sobie sprawę z tego, że kaloria nie jest równa kalorii i ciało ma różne odpowiedzi hormonalne na poszczególne pokarmy.

W efekcie jakością spożywanego jedzenia możemy spowolnić lub przyspieszyć cały proces budowania atrakcyjnego brzucha.

Jednak cała ta sytuacja nie zmienia to faktu, że ZAWSZE podstawą redukcji wagi będzie deficyt kalorii.

W tym miejscu chcę jeszcze przestrzec Cię przed popełnianiem popularnego błędu, jakim jest myślenie „więcej znaczy lepiej i szybciej”.

Pamiętaj, ostre diety typu 1000 kcal nie wyjdą na dobre żadnemu mężczyźnie.

Musisz również wiedzieć, że do szczytnego celu jakim jest eliminacja zbędnych kilogramów, prowadzi mnóstwo dróg, więc każdy może znaleźć najlepszą dla siebie.

Jednak zapewniam Cię, że na żadnej z nich nie pojawi się magiczne jedzenie spalające tłuszcz.

Dlaczego?

Sprawa jest prosta. Gdyby jedzenie miało zdolność palenia tłuszczu, to musiałoby pochłaniać, a nie dostarczać energię.

Jedzenie Spalające Tłuszcz – Skąd Ten Pomysł?

Skoro palące kalorie jedzenie nie istnieje, to skąd w ogóle wziął się pomysł?

Moim zdaniem wszystko wynika z ograniczonej pojemności żołądka.

O co chodzi?

Najlepiej wyjaśnię to na przykładzie.

Weź dwie takie same miski i do jednej wsyp chipsy, a do drugiej brokuły.

Oba pokarmy “zapchają” Twój żołądek w takim samym stopniu, jednak chipsy dostarczą Ci ZNACZNIE więcej kalorii.

W ten sposób możemy śmiało dopowiedzieć, że jedne pokarmy powodują gromadzenie tłuszczu, a inne go „usuwają”.

Co prawda według pewnych źródeł istnieją pokarmy dostarczające tak zwanych ujemnych kalorii.

Określenie ujemnych kalorii dotyczy żywności, która rzekomo dostarcza mniej kalorii, niż ciało zużywa na jej przetrawienie i wydalenie.

Przykładem są tutaj arbuzy, brokuły, selery, ogórki czy szparagi.

Jednak od razu chciałbym sprowadzić wszystkich marzycieli na ziemię.

Nie ma żadnych dowodów na potwierdzenie tej teorii, więc nie myśl, że zjedzenie selera anuluje przed chwilą wchłoniętego pączka.

Kolejny problem jest taki, że wymienione pokarmy nie mogą stanowić podstawy zbilansowanej diety, gdyż szybko dorobisz się problemów zdrowotnych.

Dodatkowo nie oszukujmy się. Jedzenie samych warzyw nie jest fajne i nie wywołuje uśmiechu na twarzy, po ich spożyciu głód szybko wraca.

Oczywiście NIE namawiam Cię do rezygnacji warzyw!

Warzywa są świetnym dodatkiem do diety, ale nie mogą stanowić jej podstawy. Takie podejście jest z góry skazane na porażkę.

„Odchudzająca” Żywność

Jak już wspominałem różne pokarmy wywołują w ciele różne reakcje. Dlatego wybierając odpowiednią żywność możesz wspierać swoje ciało w procesie poprawiania sylwetki. Poniżej podaję dwa konkretne sposoby.

1. Usuwaj Szkodliwe Hormony

Każdego dnia jesteś narażony na kontakt z chemią, która działaniem imituje żeńskie hormony. W efekcie obniża poziom męskich hormonów oraz ułatwia gromadzenia tkanki tłuszczowej w „babskich” miejscach.

Na szczęście za pomocą warzyw z rodzin krzyżowych (brokuły, brukselka itp.) możesz pomóc organizmowi redukować sztuczne żeńskie hormony.

2. Wybieraj „Odchudzające” Pokarmy

Cały czas piszę, że jedzenie spalające tłuszcz nie istnieje, a teraz mówię, żebyś je jadł?!

Zwariowałem? :)

Nie do końca…

Otóż moja definicja odchudzających pokarmów, to żywność, która dobrze syci i dostarcza mało kalorii np. jaja, drób, ziemniaki.

Na takim jedzeniu będzie Ci ciężko przekroczyć dzienny limit kalorii nawet jedząc do syta, a to zdecydowanie ułatwi zrzucanie wagi.

(NOTKA: Zastanawiasz się, jakie produkty powinieneś wybierać, by jeść jak mężczyzna? Pobierz gotową listę zakupów. Przestań rozmyślać i zacznij działać! Pobierz Tutaj )

dieta dla mężczyzn

Słowo Na Koniec

Sekretem atrakcyjnego ciała nie są skomplikowane ćwiczenia na brzuch, cudowna dieta czy jakieś specyficzne jedzenie spalające tłuszcz.

Sekretem jest systematyczność oraz odporność na porażki, której niestety często nam brakuje…

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *